مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-02اجتماعي

لاشه ماهی ها در ساحل خارگ ناشی از دورریز صید غیرمجاز است


روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد که تلف شدن تعدادی ماهی در ساحل جزیره خارگ، ناشی از دورریز صید غیرمجاز ساحلی است.

- ایسنا/بوشهر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد که تلف شدن تعدادی ماهی در ساحل جزیره خارگ، ناشی از دورریز صید غیرمجاز ساحلی است.

انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع تلف شدن تعدادی ماهی در ساحل جزیره خارگ، ناشی از دورریز صید غیرمجاز ساحلی است که به دلیل گندیدگی ماهی در تور غیرقابل مصرف بوده و در ساحل رهاسازی شده است.

تعداد تقریبی این ماهیان حدود 350 قطعه ماهی تلف شده از گونه های مختلف در ساحل به طول تقریبی 20 متر از حدفاصل اسکله فلات قاره تا ساختمان اداره بنادر و دریانوردی خارگ مشاهده شده است.

شایان ذکر است که هر گونه تورریزی در مناطق مرجانی اطراف جزایر خارک و خارگو ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

ماهیگیری در این مناطق باعث از بین بردن تعادل در جانداران دریایی منطقه مرجانی شده و سبب ازدیاد گونه های فرصت طلب و در نهایت تغییر در تعادل زنجیره غذایی و اکوسیستم منطقه می شود.

جزایر خارک و خارگو؛ از مناطق مهم دریایی استان است و بدین منظور از سال ها پیش تحت مدیریت و حفاظت سازمان محیط زیست قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاشه ماهی ها در ساحل خارگ ناشی از دورریز صید غیرمجاز است

لاشه ماهی ها در ساحل خارگ ناشی از دورریز صید غیرمجاز است