مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-02سياسي

لزوم تکمیل شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات تهران


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهردار خواست که دستور دهد تا هرچه سریع تر شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات تهران تهیه و تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که به منظور حفاظت از باغات و اراضی مشجر شهر تهران شورای شهر مصوبات متعددی داشته که یکی از آنها ساماندهی، صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مشجر شهر تهران بوده است که در سال 1396 به تصویب رسید، اظهارکرد: متأسفانه با این که پنج سال از این مصوبه می گذرد اما به نحو احسن به مرحله ی اجرا در نیامده است.

وی با بیان این که باید شناسنامه باغات شهر تهران تهیه شده و اطلاعات مربوطه از جمله مساحت و نوع مالکیت به تفکیک مناطق جهت اطلاع عموم منتشر می شد، اظهار کرد: همچنین باید لایحه سند اجرایی حفظ و گسترش باغات شهر تهران در بازه های پنج ساله به شورای شهر ارائه می شد.

باید لایحه اطلاعات باغات طبق شناسنامه باغات در نقشه های طرح تفصیلی تکمیل می شد و همچنین برنامه تملک باغات ارزشمند و تبدیل آنها به فضای سبز عمومی و دستورالعمل تشویقی افزایش و هرس درختان جدید نیز ابلاغ می شد.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با بیان این که موضوع تدوین شناسنامه شهرسازی و اکولوژی باغات و اراضی مشجر گسسته تهران از تیرماه سال 1396 با انتخاب مشاور در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات تهران

لزوم تکمیل شناسنامه شهرسازی و اکولوژیک باغات تهران