مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-02سياسي

جنجال بر سر واکسن کرونا در مجلس


بعد از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد رییس جمهور سابق در ستاد مقابله با کرونا نماینده خمینی شهر تذکری درباره واکسیناسیون مطرح کرد که همین باعث شد جو مجلس شورای اسلامی برای دقایقی متشنج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارشی درباره عملکرد حسن روحانی رییس جمهور سابق در ستاد ملی مقابله با کرونا قرائت کرد که این گزارش جهت بررسی در قوه قضاییه با رای نمایندگان به دستگاه قضا ارجاع شد.

بعد از قرائت گزارش محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر با استناد به اصل سوم قانون اساسی در اخطاری اظهار کرد: گزارش قرائت شده خوب بوده و ما از کمیسیون بهداشت تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: عده ای از نمایندگان در نامه ای به عین اللهی وزیر بهداشت سه سوال را مطرح کردند اول این که مبنای تزریق 80 میلیون دوز واکسن در کشور چگونه تعیین شده و چه طور براساس سن، جنسیت و افراد بوده است؟ سوال دوم این که به چه دلیلی واکسن به افراد زیر 18 سال تزریق شده و چه دلیل علمی داشته است؟ و سوال سوم هم این است که مگر نه این که رییس جمهور بیان کرده که باید تزریق واکسن اقناعی باشد پس چرا این کار صورت نمی گیرد؟.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: هنوز وزیر بهداشت جلسه ای با امضاء کنندگان این نامه برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال بر سر واکسن کرونا در مجلس

جنجال بر سر واکسن کرونا در مجلس