مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-02پزشكي

پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب های کرمانشاه تشدید می شود


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید پایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با آغاز مهاجرت پرندگان به تالاب های استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید پایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با آغاز مهاجرت پرندگان به تالاب های استان خبر داد.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در طول سال پایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان انجام می شود، اظهار کرد: نیمه دوم سال با آغاز مهاجرت پرندگان آبزی و کنار آبزی به تالاب های کرمانشاه، پایش ها برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تشدید می شود.

حیدری تاکید کرد: در استان کرمانشاه حدود 21 تالاب داریم که همگی آنها به طور مرتب برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پایش می شوند، همچنین روستاهای اطراف تالاب ها نیز به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه پرندگان وحشی مهاجر را مخزن اصلی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان عنوان کرد و گفت: با توجه به مهاجرت پرندگان مهاجر در فصول سرد سال به استان کرمانشاه احتمال شیوع بیماری از پرندگان وحشی به پرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب های کرمانشاه تشدید می شود

پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب های کرمانشاه تشدید می شود