مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-02سياسي

آیت الله ناصری: توسعه ایران اسلامی به دانش آموزان انقلابی و جهادی نیاز دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانش آموزان متعهد امروز باید پرچم تحول در نظام آموزشی کشور را برای ساختن نسل آینده به دست بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در جمع دانش آموزان دختر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان که به مناسبت سالروز ایجاد این اتحادیه انجام شده بود، با اشاره به اهمیت بالای دوران دانش آموزی اظهار کرد: یزد در آن دوران همواره پیشتاز بود و شرایطی فراهم کردیم تا رزمندگان دانش آموز بتوانند در زمان بازگشت از جبهه ها به درس و تحصیل خود بپردازند.

وی همچنین به تشریح سه واقعه رخ داده در 13 آبان سال های 43، 57 و 58 افزود: در 13 آبان 1357 بیش از 500 دانش آموز دختر مدارس خود را تعطیل کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید برای رسیدن به آنچه که دغدغه های شما دانش آموزان است، تلاش کنید و این موارد را از مسئولان آموزش و پرورش مطالبه و آن بخش از این دغدغه ها که مربوط به شماست را با تقویت روحیه و بنیه علمی و اخلاقی و دینی محقق کنید.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: دانش آموزان باید اطلاعات دینی و علمی خود را بالا ببرند و تلاش کنید هر کدام معلم هزاران نفر باشید زیرا توطئه ای که دنیای استکبار برای تحقق اهداف خود در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: توسعه ایران اسلامی به دانش آموزان انقلابی و جهادی نیاز دارد

آیت الله ناصری: توسعه ایران اسلامی به دانش آموزان انقلابی و جهادی نیاز دارد