مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-02فرهنگي

فراخوان مقاله کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان تمدید شد


فراخوان مقاله برای چهارمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز، همچنین نخستین فستیوال فیلم های لاپاراسکوپی و اندومتریوز تا اول آذر 1400 تمدید شد.

- ، نظر به استقبال صورت پذیرفته در ارسال مقاله و فیلم به دبیرخانه چهارمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز و فستیوال فیلم های لاپاراسکوپی و اندومتریوز، دبیرخانه این کنگره فرصت دریافت این مقالات را تا ابتدای آذر 1400 تمدید کرد.

لازم به ذکر است این کنگره که در تاریخ های هفتم، هشتم، چهاردهم و پانزدهم بهمن 1400 برگزار می شود، با استقبال قابل توجهی از سوی متخصصین و محققین داخل و خارج کشور مواجه شد و مراکز مختلف دانشگاهی و انجمن های مختلف علمی و تخصصی داخل و خارج از کشور نسبت به همکاری در آن ابراز تمایل نمودند.

از جمله عناوین مورد بحث در این کنگره می توان به سرفصل های اندومتریوز اپیدمیولوژی ژنتیک اپی ژنتیک، اندومتریوز و درمان جراحی، باروری و حفظ باروری در اندومتریوز، لاپاراسکوپیک هیسترکتومی، آناتومی در جراحی لاپاراسکوپی، کیفیت زندگی در بیماران آندومتریوز و غیره اشاره نمود.

علاقه مندان می توانند مقاله های خود را تا ابتدای آذر 1400 به دبیرخانه چهارمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز به نشانی تهران بزرگراه شهید چمران اوین دانشگاه شهید بهشتی پژوهشگاه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مقاله کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان تمدید شد

فراخوان مقاله کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان تمدید شد