مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-02اجتماعي

دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد


رییس جمعیت هلال احمر قیروکارزین از برگزاری دوره تخصصی پایه جست و جو و نجات در حوادث جاده ای و حمل و نقل برای 17 نفر از نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

- ایوب زارعی سه شنبه 11 آبان به ایسنا گفت: با هدف افزایش توان علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برای مقابله با حوادث احتمالی 17 نفر از امدادگران این شهرستان دوره تخصصی پایه جست و جو نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای را به مدت 5 روز بصورت فشرده فرا گرفتند.

وی به سرفصل های تدریس شده در این دوره اشاره و اضافه کرد: اجرای مانور عملیاتی، ایمنی، ارزیابی و مدیریت سوانح، اصول جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای، آشنایی با تجهیزات جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل، دستیابی و رهاسازی مصدوم و حمل مصدوم از سرفصل های دوره جستوجو و نجات در جاده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قیروکارزین ادامه داد: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون های تئوری و عملی، برای قبول شدگان، گواهی دوره صادر می شود.

ایوب مرزبان با یادآوری اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان قیروکارزین، از محورهای حادثه خیز استان فارس است، افزود: داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده در زمان وقوع حوادث باعث پیشگیری و جلوگیری از صدمات و عوارض بعدی در مصدومان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد

دوره تخصصی امداد ونجات در قیرو کارزین برگزار شد