مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-01سياسي

شهرداری ها هیچ دفاع کننده ای در مجلس و دولت ندارند


شهرداری ها به عنوان مدیران شهرها، نه در مجلس و نه در هیئت دولت دفاع کننده ای ندارند و بعد در خبرها متوجه تصمیمات برای مدیریت شهری می شویم.

- ، سید مرتضی سقاییان نژاد شامگاه دوشنبه در دیدار مدیران شهری قم با مدیر حوزه های علمیه کشور، با گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه (س) و روز قم گفت: این روز بعد از تصویب در شورای شهر، در تقویم برنامه های استان با تصویب شورای فرهنگی عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سرمایه ها و ظرفیت های بزرگی در قم وجود داشته که نتوانسته ایم از آن ها حراست کنیم، تصریح کرد: باید دبیرخانه ای برای روز قم تشکیل شده و در طول سال برنامه های مختلفی برای این منظور برگزار شود و جمع بندی برنامه های سالیانه در روز قم در سمیناری جمع آوری و در یک کتاب جامع منتشر شود.

شهردار قم با تأکید بر اینکه برخی از دستگاه هایی که صرفاً فرهنگی بوده نیز در ایام روز قم همکاری نداشته و شهرداری در این میدان تنها بوده است، از آمادگی شهرداری قم برای گرامیداشت یکصدمین سال احیای حوزه علمیه قم خبر داد.

وی با انتقاد از عدم فعالیت های بین المللی برای معرفی قم عنوان کرد: متأسفانه در بعد معرفی بین المللی ظرفیت های قم غفلت شده است و نتوانسته ایم بین المللی بودن قم را به رخ جهانیان بکشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها هیچ دفاع کننده ای در مجلس و دولت ندارند

شهرداری ها هیچ دفاع کننده ای در مجلس و دولت ندارند