مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 17:202021-11-01سياسي

دانش آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز گفت: دانش آموزان باید همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و مثل شهید فهمیده در عرصه های مختلف با دشمنان مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام والمسلمین علیمراد یوسفی شامگاه دوشنبه ضمن گرامیداشت روز 13 آبان و یاد و خاطره شهدا به اخص شهید محمد حسین فهمیده اظهار داشت: یکی از ایام الله که ما معتقدیم حفظ و ترویج آن هستیم، سیزده آبان است؛ سیزده آبان از جهات مختلف حوادث و وقایع مهمی که در آن اتفاق افتاده، از ابتدا بحث تبعید بنیان گذار جمهوری اسلامی در این روز اتفاق افتاد و در مقطعی هم شهادت جمعی از دانش آموزانی که در مسیر امام راحل عظیم پاخواستن و نهایتاً در مناسبت بعدی تسخیر لانه ی جاسوسی بود.

وی افزود: جالب اینکه این سه مناسبت در این روز محور کار جهانی است تقریباً محور همه شیطنت ها در کشور ما و در منطقه حتی استکبارهای دنیا است.

وی عنوان کرد: سیزده آبان نماد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته و به همین خاطر برنامه های متعددی در کشور ما هست که حالا به خاطر شرایط کشور در بیماری کرونا به صورت مختلف این برنامه ها اجرا می شود ولی قطعاً یکی از ایام الله است که ما هیچ وقت تحت هیچ شرایطی فراموش نمی کنیم و ملت ما همیشه یاد و خاطره این حماسه های بزرگی که در کشور ما علیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند

دانش آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند