مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-01سياسي

حجت الاسلام فلاح؛ مدیر جدید حوزه علمیه مازندران شد


حجت الاسلام فلاح به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه مازندران منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام ابوترابی قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،  مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه های علمیه مازندران با حضور جمع زیادی از طلاب و علما در سالن اهل بیت مصلی ساری امروز برگزار شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با یادآوری مناسبت های پیش رو، اظهار کرد: مدیریت بسیار مهم بوده و جریان غدیر نیز معرفی امام علی(ع) به عنوان نخستین مدیر بوده است و امروز هم اگر مدیر می خواهد موفق باشد باید مدیریت نفس داشته باشد.

  حجت السلام محمود ابوترابی مدیر سابق حوزه علمیه مازندران در ادامه با ارائه گزارش سه ساله از تلاش های نماینده ولی فقیه تقدیر کرد .

حجت الاسلام ملکی قائم مقام حوزه های علمیه کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد حجت الاسلام طاهری مدیر سابق حوزه علمیه مازندران و تقدیر از تلاش های حجت الاسلام ابوترابی، اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت جدید حوزه علمیه شاهد تحولات جدید در حوزه علمیه باشیم و انشالله این حوزه را به جایگاهی که باید، برسانیم.

  وی با بیان اینکه امروزه ما در حوزه های مختلف دچار آسیب های جدی شدیم ما باید به خویشتن خویش برگردیم، افزود: حوزه و روحانیت به همه نقاط جامعه اعم از از دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فلاح؛ مدیر جدید حوزه علمیه مازندران شد

حجت الاسلام فلاح؛ مدیر جدید حوزه علمیه مازندران شد