مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-01بين الملل

ابوالغیط: قضیه اسرای فلسطین بیانگر ماهیت غیرانسانی رژیم اشغالگر است


رییس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین در سفری به قاهره با دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قدری ابوبکر رییس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین امروز دوشنبه در مقر اتحادیه عرب با احمد ابوالغیط دبیرکل این اتحادیه دیدار و گفت وگو کرد.

یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب گفت که در این دیدار تجاوزات رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی و اعمال مجازات های جمعی علیه اسرای در بند زندان های این رژیم به ویژه پس از فرار شش اسر از زندان جلبوع بررسی شد.

طبق گزارش وبگاه می زنند که گاهی اوقات این اعتصاب آن ها بیش از سه ماه طول می کشد و همین امر سلامت اسرا با خطر شدیدی مواجه کرده است.

این مسئول فلسطینی به پرونده بازداشت های اداری (بدون اتهام) نیز اشاره کرد و گفت که حدود 500 اسیر فلسطینی در بازداشت اداری بدون اتهام بسر می برند و برخی از آن ها بیش از 10 سال است که در اسارت هستند.

بنابراین گزارش، ابوالغیط تأکید کرد که پرونده اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی بیانگر ماهیت غیرانسانی رژیم اشغالگر و نقض قوانین بین المللی در تعامل با این اسراست.

وی افزود که ضروری است جهان به نقض مستمر حقوق هزاران فلسطینی از جمله کودکان، زنان، بیماران و سالخوردگان در زندان های اسراییل توجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالغیط: قضیه اسرای فلسطین بیانگر ماهیت غیرانسانی رژیم اشغالگر است

ابوالغیط: قضیه اسرای فلسطین بیانگر ماهیت غیرانسانی رژیم اشغالگر است