مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-01سياسي

تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی دولت و ملت تبدیل شد


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به خباثت دشمنان ایران که منافع مردم را هدف قرار داده اند، گفت: تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی بین دولت و ملت تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب، افزود: حضور میدانی رییس جمهور و واکنش سریع پدافند غیرعامل و نیز زحمتکشان ستیزی و نیز روز دانش آموز و شهادت شهید محمد حسین فهمیده گفت: بیش از نیم قرن است که ملت ایران در برابر مظالم آمریکا و غرب ایستاده است و شجاعانه در این هماورد پیروز میدان بوده است.

  *  آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند وی ادامه داد: جوانان سلحشور ایران همانند شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک نژاد با تأسی به شهدای کربلا با  زعامت امام خمینی(ره) زیر بار ننگ کاپیتولاسیون نرفتند و در راه عظمت اسلام و عزت ملت ایران در همه صحنه ها به ویژه جنگ تحمیلی تا پای جان ایستادند و خط سازش با آمریکا را با تسخیر لانه جاسوسی به باد دادند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

* تقدیم 3535 شهید استان زنجان به انقلاب اسلامی  دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست دست اندرکاران بزرگداشت شهدای استان زنجان اظهار داشت: فقط در استان زنجان، مردم قهرمان آنجا 3535 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و کوچه ها، خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی دولت و ملت تبدیل شد

تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی دولت و ملت تبدیل شد