مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-01سياسي

تفحص از وزارت کشور کلید خورد


نماینده نیشابور در مجلس از طرح تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور در زمان تصدی گری رحمانی فضلی بر این وزارتخانه کلید خورده و به امضای 50 نماینده رسیده است، افزود: حوزه تقسیمات کشوری متولی تعیین شاخص ها و معیارهای تقسیمات کشوری و ارتقاع دهستان به بخش و یا بخش به شهرستان است که متاسفانه عملکرد این حوزه به دلایل مختلف موجب نارضایتی مردم و برخی از نمایندگان شده است که همین مسئله موجب کلید خورد تفحص از این حوزه شده است.

نماینده نیشابور در مجلس ادامه داد: بعضا مواردی وجود دارد که دفتر تقسیمات کشوری در منطقه ای بخشی را به شهرستان ارتقاء داده اما شهری که کمترین جمعیت را داشته به عنوان مرکز انتخاب کرده که موارد اینچنینی سبب نارضایتی مردم و نمایندگان شده است.

ارکانی اضافه کرد: برای مثال روند اداری پرونده یک بخشی که 50 هزار جمعیت دارد، برای تبدیل شدن به شهرستان ماها زمان می برد اما مواردی بوده که یک بخش با 15 هزار جمعیت ظرف مدت کوتاهی به شهرستان ارتقاع یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفحص از وزارت کشور کلید خورد

تفحص از وزارت کشور کلید خورد