مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-01بين الملل

هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده مردم ایران در سئول چند عدد ماسک می شود آقای سفیر؟


اخیرا سفیر کره جنوبی اقدام به اهدای 2 هزار ماسک به یکی از بیمارستان ها در تهران کرد و در همین خصوص نیز خطیب زاده امروز بر بازگشت پول های بلوکه شده ایران در سئول تأکید و این اقدام سفیر را در حد یک طنز خواند و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز گذشته سفارت جمهوری کره (کره جنوبی) در توییتر این سفارتخانه از اهدای 2 هزار ماسک کی اف94 به بیمارستانی در تهران خبر داد.

در این توییت آمده بود: 26 اکتبر 2021 در جریان دیدار از بیمارستان آتیه و برای کمک به مردم ایران برای غلبه بر کویید-19، جناب سفیر یون، 2 هزار عدد ماسک (کی اف94) را به بیمارستان اهدا نمودند.

این اقدام سفیر کره جنوبی در حالی که هفت میلیارد دلار دارایی های ایران در بانک های سئول بلوکه شده و امکان دسترسی ایران به این دارایی ها آن هم در شرایط شیوع ویروس در این باره سؤال کرد.

خطیب زاده در این باره گفت:  این را فعلاً در حد طنز نگه می داریم.

مردم کره جنوبی در جاهای مختلف نشان دادند با آن چه دولت کره در قبال ایران نشان داده، شاید به نوعی نارضایتی دارند و این را در موضوعات مختلف احساس می کنیم.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز اخیرا در توییتی گفت وگویش با همتای کره جنوبی را تأیید کرد و نوشت: در تماس تلفنی آقای چوی جونگ کان، قائم مقام وزارت خارجه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده مردم ایران در سئول چند عدد ماسک می شود آقای سفیر؟

هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده مردم ایران در سئول چند عدد ماسک می شود آقای سفیر؟