مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-01پزشكي

خیز آهسته کرونا در فارس/واکسیناسیون استحکام بخش ایمنی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به خیز آهسته موارد ابتلا به کرونا در فارس، مشارکت تمام افراد جامعه برای دریافت واکسن در اسرع وقت را کمکی مهم به استحکام سپر دفاعی جامعه در برابر این بیماری دانست.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به خیز آهسته موارد ابتلا به کرونا در فارس، مشارکت تمام افراد جامعه برای دریافت واکسن در اسرع وقت را کمکی مهم به استحکام سپر دفاعی جامعه در برابر این بیماری دانست.

دکتر مهرزاد لطفی دوشنبه 10 آبان در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19، با اشاره به خیز آهسته موارد ابتلا و بستری بیماران مشکوک و یا دارای علائم کروناویروس در بیمارستان های فارس، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با به کارگیری تمام توانمندی های موجود و ایجاد زیرساخت های موردنیاز در زمینه انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید19، کماکان از زمان تحویل واکسن تا تلقیح آن در کشور پیشتاز است.

او بخشی از این موفقیت را مرهون مشارکت و هوشمندی مردم استان در زمینه اهمیت واکسیناسیون دانست و بر ضرورت افزایش این شتاب تا زمان دستیابی به میزان قابل قبول در سطح جامعه تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هشدار به افرادی که برای دریافت واکسن کروناویروس کوتاهی می کنند، اظهار کرد: آمارها نشان دهنده افرایش ایمنی اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز آهسته کرونا در فارس/واکسیناسیون استحکام بخش ایمنی است

خیز آهسته کرونا در فارس/واکسیناسیون استحکام بخش ایمنی است