مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-01سياسي

فرهنگ سراهای شهرداری ارومیه در خدمت خانواده ها باشند


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فرهنگ سراها باید در خدمت خانواده ها بوده و برنامه های کاربردی برای آنها بیندیشند.

- ، گلشن نوروزی ظهر دوشنبه در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: متأسفانه دید بدی نسبت به فرهنگسراها در اثر تبلیغات سو ایجاد شده است که باید با تلاش و کوشش سعی کنیم این فضا را از بین ببریم، مردم باید امیدوارانه به فرهنگسراها نگاه کنند و محل خدمات رسانی به اهالی منطقه مستقر شده باشد.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق محروم فرهنگسراها وجود ندارند و باید با برنامه ریزی جدی این کمبود جبران شود، عنوان کرد: در برنامه ریزی های فرهنگی باید بر روی قشر جوان کار کرد چرا که آینده کشور را این جوانان رقم خواهند زد.

نوروزی بر حرفه آموزی و کارآموزی اهالی منطقه به ویژه جوانان و بانوان از سوی فرهنگ سراها تأکید و اظهار کرد: در مناطق کم برخوردار شهر فرهنگسراها در خدمت کمک به اقتصاد خانواده باشند چون امروز یکی از نیازهای ضروری خانواده ها این موضوع می باشد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی و ضرورت پیگیری و نتیجه گرفتن از آن افزود: فرهنگ سازی بدون پشتوانه اقتصادی خانواده ها فایده ای نداشته و سرمایه گذاری و اجرای برنامه های مختلف تأثیری نخواهد داشت و باید با آموزش لازم استقلال خانواده ها در حوزه مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سراهای شهرداری ارومیه در خدمت خانواده ها باشند

فرهنگ سراهای شهرداری ارومیه در خدمت خانواده ها باشند