مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-01اقتصادي

رضایی: بورس تقویت می شود؛ مردم حوصله کنند/ سه اقدام دولت برای مقابله با گرانی ها


معاون معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی ملارد با اشاره به اینکه موج گرانی ها اخیر ادامه گرانی های گذشته است، در باره بورس گفت: - محسن رضایی،  معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک های صنعتی یکی از خطوط مقدم اقتصاد کشور است، هر چه این شهرک ها فعال تر باشند و قدرت تولیدی و سرمایه گذاری آن ها بیشتر باشد به همان میزان بر اشتغال و تولید محصولات داخل ایران موثر است.

وی با اشاره به گفت وگو با صنعت گران و کارخانه دارن در این بازدید، گفت: مشکلات این واحدهای تولیدی را در عمل احصاء کردیم، در جلسه ی هیأت دولت و ستاد اتقصادی دولت این موضوعات را طرح و حتماً برطرف خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اینکه نیازمند جهش فوق العاده ای در زمینه تولید هستیم، افزود: برای ایجاد جهش در تولید نیازمند کمک اصناف و مردم در این زمینه هستیم.

رضایی درخصوص اقدامات مقابله با گرانی های اخیر بیان کرد: در رابطه با موج گرانی ها که ادامه گرانی های گذشته است، لذا در رابطه با تنظیم بازار چون چند تا وزارت خانه مسؤول شده است که مسئله نقدینگی را به نحوی کنترل و مدیریت کند که مسئله  تورم یک بار برای همیشه از اقتصاد ایران بیرون برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: بورس تقویت می شود؛ مردم حوصله کنند/ سه اقدام دولت برای مقابله با گرانی ها

رضایی: بورس تقویت می شود؛ مردم حوصله کنند/ سه اقدام دولت برای مقابله با گرانی ها