مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-01ورزشي

تبعید خبرنگاران در مقابل چشمان رییس!/نمی خواهیم جریان حاج صفی تکرار شود


انتخابات هیات فوتبال زنجان در حالی از دقایقی قبل در زنجان آغاز شده استٰ که خبرنگاران توسط مسؤولا برگزاری به انتهای سالن هدایت شده و اجازه حضور آنها در صندلی جلو داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پس از کش و قوس های فراوان از دقایقی قبل با حضور رییس فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم انتخابات هیات فوتبال زنجان آغاز شده است که مسؤولان برگزار بدترین رفتار را با خبرنگاران حاضر در مراسم دارند و آنها را به انتهای یک سالن خالی تبعید کرده اند.

در این مراسم به خبرنگاران گفته شده به هیچ عنوان حق عکسبرداری و فیلمبرداری از نمای نزدیک ندارند وقتی علت این امر سوال شد یکی از مسؤولان برگزاری عدم تکرار حوادثی مانند انتخابات فدراسیون و برملا شدن رای حاجی صفی اعلام کرد! در ابتدای ورود و آغاز جلسه نیز ناصحی ، دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با تاکید بر اینکه من برای نشستن محل خبرنگاران تصمیم می گیرم گفت: که خبرنگاری که در بالکن سالن مستقر نشود، می تواند سالن را ترک کند! خبرنگاران زنجانی در انتهای سالن برگزاری انتخابات(سالن انجمن مهرانه زنجان) و با فاصله چندین ردیف صندلی خالی بدون دسترسی در نشست حضور دارند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که از چند روز قبل برخی لابی ها برای کنار کشیدن یک یا چند نفر از کاندیداها و هدایت برخی آرا به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعید خبرنگاران در مقابل چشمان رییس!/نمی خواهیم جریان حاج صفی تکرار شود

تبعید خبرنگاران در مقابل چشمان رییس!/نمی خواهیم جریان حاج صفی تکرار شود