مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-01اقتصادي

بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را از کجا بگیریم؟


چطور باید برای خودمان یا اطرافیانمان که نیاز به خرید یا تمدید بیمه نامه شخص ثالث دارند، اقدام کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه دریافت بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث آشنا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، تخفیف بیمه شخص ثالث تا همین چند وقت پیش ممکن نبود.

مگر آن که رابطی در یک نمایندگی بیمه داشتیم و او دلش به حال ما می سوخت که شاید کمی تخفیف بدهد! ولی در این روزها همه یک رابط خوب دارند که به راحتی می توانند از آن تخفیف بگیرند؛ آن هم بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث که تا به حال گرفته اید! چطور باید برای خودمان یا اطرافیانمان که نیاز به خرید یا تمدید بیمه نامه شخص ثالث دارند، اقدام کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه دریافت بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث آشنا کنیم.

چطور با وجود نرخ مشخص بیمه، تخفیف ممکن است؟ اولین سوالی که در ذهن ما نقش می بندد احتمالاً همین است که با وجود اینکه بیمه ها دارای نرخ مشخصی هستند که از سمت بیمه مرکزی مشخص شده و در بازه محدودی می تواند بالا و پایین شود، هنوز امکان تخفیف وجود دارد.

پاسخ این است که بیمه مرکزی درصدی برای کارگزاران و نمایندگان بیمه در نظر گرفته است که به صورت پورسانت و به ازای صدور بیمه به آنها تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را از کجا بگیریم؟

بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را از کجا بگیریم؟