مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-01اقتصادي

تولید بیش از 1800 تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارهای صنعتی سیستان و بلوچستان


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت : از ابتدای امسال تاکنون توسط 4 کشتارگاه صنعتی طیور فعال استان یک هزار و 834 تن گوشت مرغ کشتار روز تولید و روانه بازار مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد مهدی اکبری در نشست کارگروه تامین، تولید و توزیع مرغ اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون توسط 4 کشتارگاه صنعتی طیور فعال استان یک هزار و 834 تن گوشت مرغ کشتار روز تولید و روانه بازار مصرف شده است.

وی  با اشاره به اهمیت تولید و توزیع گوشت مرغ کشتار روز در بهداشت تغذیه و سبد غذایی خانوار افزود عمده مرغ کشتار روز تولیدی استان از کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان ایرانشهر با تولید یک هزار و 300 تن در 7 ماهه گذشته سال جاری اختصاص دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: کشتارگاه طیور ایرانشهر با مشارکت فعال 43 فروشندگی فعال در جنوب استان در شهرستان های ایرانشهر، کنارک، نیکشهر، فنوج، سراوان، مهرستان، بزمان، بمپور و چابهار گوشت مرغ تولیدی را با برند مرغ تک به مردم عرضه می کند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گسترش تدریجی مصرف مرغ کشتار روز در سطح استان با هدف جایگزینی و کاهش عرضه مرغ زنده را از مهمترین اهداف توسعه کشتارگاه های صنعتی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 1800 تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارهای صنعتی سیستان و بلوچستان

تولید بیش از 1800 تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارهای صنعتی سیستان و بلوچستان