مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-01فرهنگي

شورجه: پخش فیلم ها از دست خواص خارج شود/ برکات شورای عالی سینما


جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت سینما معتقد است: نظارت دقیق تر بر محتوای فیلم ها و تقویت اقتصاد سینما از برکات شورای عالی سینما است و این شورا نتایج مثبتی برای سینما به همراه خواهد داشت.

- جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت خوبی را از ایشان شاهد بوده ایم و با حضورش شاهد رشد و بالندگی بیشتری در سینمای ایران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از کارهای مهمی که محمد خزاعی در بدو ورود خود به سینما و سازمان سینمایی انجام داده احیاء شورای عالی سینما است.

در دوره های گذشته اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است اما به نتیجه و اجرایی شدن آن نرسیده بود، امیدواریم با اقدام مجدد ایشان شاهد نتایج و بهره های شورای عالی سینما باشیم.

شورجه یادآور شد: نظارت دقیق تر بر محتوای فیلم ها و تقویت اقتصاد سینما از برکات شورای عالی سینما است، یعنی از مصوب شدن فیلمنامه در شورای فیلم نامه تا صدور پروانه نمایش و اکران صحیح و به موقع آنها برای استفاده مخاطب با سلایق مختلف از جمله مواردی است که در این شورا مورد بررسی قرار می گیرد و برای سینما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

  *  عرضه فیلم ها از دست برخی خواص خارج شود این سینماگر پیشکسوت درباره شاخصه های طرح تحول در سینما که محور سیاست های رییس جدید سازمان سینمایی است، بیان داشت: مساأله مهم در طرح تحول این است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورجه: پخش فیلم ها از دست خواص خارج شود/ برکات شورای عالی سینما

شورجه: پخش فیلم ها از دست خواص خارج شود/ برکات شورای عالی سینما