مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-01سياسي

هشدار درباره ظهور اینفلوئنسرهای دیپ فیکی


فرزندتان را تشویق کنید تا از نزدیک به افراد حاضر در ویدئو نگاه کند، آیا آنها در مقایسه با شخص دیگر در ویدئو شبیه یک شخصیت بازی ویدیویی هستند؟ آیا صدای آنها با حرکات دهانشان مطابقت دارد.

- یک جامعه شناس درباره ظهور اینفلوئنسرهای مبتنی بر هوش مصنوعی هشدار داده و گفته است که بهبود سواد دیجیتالی کودکان و ایجاد انعطاف پذیری ذهنی در آنها بهترین راه برای توانمندسازیشان جهت حرکت در دنیای آنلاین به صورت ایمن و مسئولانه است حمیدرضا بیژنی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: یکی از مهمترین ابزارهای توسعه اقتصادی شرکت های بزرگ بهره مندی از داده هایی است که در شبکه های اجتماعی ردوبدل می شود.

مقصود از داده، در واقع هرگونه محتوای متنی، صوتی و تصویری است که مردم در طول روز توسط آن با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

بهره مندی فراوان شرکت های گوناگون از این داده ها سبب شد تا آنها بیش از گذشته برای توسعه و گسترش نفوذ و کنترل خود بر داده ها سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: یکی از نخستین ابزارهای آنها برای این بهره مندی استفاده از قدرت سلبریتی ها بود تا از شهرت و قدرتِ دیده شدن آنها جهت کنترل افکار عمومی استفاده کنند.

اما این سطح برای آنها کافی نبود و آنها در راستای دستیابی به قدرت کنترلی بالاتر، دست به تولید اینفلوئنسرهایی زدند که تمام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره ظهور اینفلوئنسرهای دیپ فیکی

هشدار درباره ظهور اینفلوئنسرهای دیپ فیکی