مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-01اقتصادي

دامپزشکی از حوزه های فعالیتی اصلی در پدافند غیرعامل است


مدیر کل دامپزشکی استان یزد اظهار کرد: خدمات ارائه شده توسط فعالان عرصه دامپزشکی در راستای پیشگیری از بروز صدمات اقتصادی و بهداشتی در جامعه و نمونه بارز پدافند غیرعامل است.

- ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد اظهار کرد: خدمات ارائه شده توسط فعالان عرصه دامپزشکی در راستای پیشگیری از بروز صدمات اقتصادی و بهداشتی در جامعه و نمونه بارز پدافند غیرعامل است.

علی فاتحی نیا تصریح کرد: با توجه به آن که در کشور ما صنعت دام و طیور از نظر اقتصادی بعد از صنعت نفت قرار دارد، می توان از دامپزشکی به عنوان یکی از پایه های مهم در حفظ سرمایه های اقتصادی کشور سخن گفت که خدمات ارائه شده توسط فعالان آن شامل همگان است و هیچ کسی مورد استثنا نیست لذا دامپزشکی یکی از حوزه های فعالیتی اصلی در پدافند غیرعامل است.

وی از مجموع بیماری های مشترک تهدیدکننده جامعه به بیماری های آنفولانزا، تب کریمه کنگو، تب مالت، بیماری سل، هاری و سایر بیماریها اشاره کرد و افزود: واکسیناسیون 94 هزار و 569 رأس بره و بزغاله علیه بروسلوز، 42 هزار و 302 رأس گاو و گوساله در برابر بیماری بروسلوز، 6 هزار و 647 قلاده سگ در برابر هاری، 215 هزار و 751 رأس دام سبک و 59 هزار و 746 رأس دام سنگین در برابر تب برفکی، 311 هزار و 123 رأس دام سبک در برابر آبله، 6 هزار و 356 راس دام بر علیه بیماری شاربن و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی از حوزه های فعالیتی اصلی در پدافند غیرعامل است

دامپزشکی از حوزه های فعالیتی اصلی در پدافند غیرعامل است