مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 04:302021-11-01سياسي

خبرنگاران گزارشهای تاثیرگذار از ظرفیتهای آذربایجان غربی منتشر کنند


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اثر گذاری رسانه ها در عرصه های مختلف، اظهار کرد: نیاز به حمایت اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف توسعه ای استان داریم چرا که متاسفانه با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در آذربایجان غربی این استان به خوبی از قابلیت های خود بهره نبرده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اثر گذاری رسانه ها در عرصه های مختلف، اظهار کرد: نیاز به حمایت اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف توسعه ای استان داریم چرا که متاسفانه با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در آذربایجان غربی این استان به خوبی از قابلیت های خود بهره نبرده است.

محمدصادق معتمدیان شامگاه 9 آبان در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان رسانه ای استان، با استقبال از نقد منصفانه اصحاب رسانه از عملکرد مدیریتی استان، گفت: اصحاب و فعالان رسانه در چارچوب اخلاق و منشور حرفه ای و از روی دلسوزی مدیریت استان را نقد کنند و ما از این نقد استقبال می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اثر گذاری رسانه ها در عرصه های مختلف، اظهار افزود: نیاز به حمایت اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف توسعه ای استان هستیم چرا که متاسفانه با وجود ظرفیت های و پتانسیل ها بالقوه در آذربایجان غربی این استان بخوبی از قابلیت های خود بهره نبرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران گزارشهای تاثیرگذار از ظرفیتهای آذربایجان غربی منتشر کنند

خبرنگاران گزارشهای تاثیرگذار از ظرفیتهای آذربایجان غربی منتشر کنند