مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 21:352021-10-31سياسي

شهر معطل شورا، شورا در انتظار رای وزارت کشور/روزهای کاری در حال اتمام


با گذشت سه ماه از آغاز به کار شورای شهر زنجان، شهروندان خواستار تعیین تکلیف بسیاری از مشکلات شهری از جمله آسفالت با توجه به فرا رسیدن فصل سرما هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، 14 مردادماه امسال بود که شورای شهر زنجان در نخستین جلسه خود از بین سه نامزد برای سرپرستی شهرداری زنجان منصور سلطان محمدی  را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

در ادامه فراخوان مربوط به انتخاب شهردار منتشر شد و در نهایت پس از بررسی گزینه های مختلف و رسیدن 7 نفر به مرحله نهایی، در 29 شهریور نیز یعنی پس از یک و نیم ماه از آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر، عباس راشاد با پنج رای از مجموع 9 رای اعضای شورا، به عنوان گزینه  شهرداری زنجان به وزارت کشور معرفی شد.

  عباس راشاد شهردار منتخب سابقه سه دوره عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان و نیز فرمانداری شهرستان زنجان را در کارنامه خود داشت.

پس از یک ماه کش و قوس فراوان، در نهایت نظر وزارت کشور درباره عباس راشاد اعلام شد، نظری که حاکی از رد شدن عباس راشاد به خاطر نداشتن سابقه مدیریتی لازم می داد.

همین امر موجب شد که تصمیم دیگری درباره مدیریت شهری گرفته شود، در نهایت شورا با برگزاری جلسه رسمی، تصمیم گرفت که بر رای خود در انتخاب شهردار اصرار و به حکم وزارت کشور اعتراض کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر معطل شورا، شورا در انتظار رای وزارت کشور/روزهای کاری در حال اتمام

شهر معطل شورا، شورا در انتظار رای وزارت کشور/روزهای کاری در حال اتمام