مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-31سياسي

جمع آوری معتادان متجاهر مطالبه عمومی مردم است


استاندار کردستان عنوان کرد کە یکی از مطالبات و خواسته های عمومی مردم جمع آوری معتادان متجاهر است.

- بهمن مرادنیا امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با بیان این مطلب گفت: حضور معتادان متجاهر در فضای عمومی جامعه و سطح خیابانها برای مردم آزار دهنده است و بر همین مبنا باید نسبت به جمع آوری آنان اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع پیشگیری باید همواره به عنوان یک مقوله مهم در دستور کار باشد، اظهار کرد: بی گمان اگر ما در امر پیشگیری جدی و برنامە داشتە باشیم از تبعات و آسیب های بعدی در امان خواهیم ماند.

مرادنیا افزود: امر پیشگیری بسیار کم هزینە تر از درمان است و مدیران باید این مسئلە را باور داشتە باشند و در راستای عملیاتی شدن برنامەهای پیشگیرانە جدی تر وارد عرصە شوند.

استاندار کردستان همچنین توجە بە سلامت دانش آموزان و ارائە آموزش های لازم در مدارس برای پیشگیری از مواد مخدر را لازم ارزیابی کرد و گفت: در مدارس با الگوسازی های موفق و همچنین اطلاع رسانی درست و علمی می توان تا حدود زیادی تاثیر گذار بود.

مرادنیا عنوان کرد: در طرح یاریگر آموزش وپرورش بە این ادارە از هر جهت کمک خواهیم کرد تا مدارس ما از شر مواد مخدر در امان بمانند و امیدواریم این طرح بر خانوادە ها نیز اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر مطالبه عمومی مردم است

جمع آوری معتادان متجاهر مطالبه عمومی مردم است