مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-31سياسي

اقبال پرشور از رویداد سراسری تولید محتوای بسیج خراسان جنوبی


مسئول فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی گفت: فردا آخرین مهلت ثبت نام برای نخبگان حوزه فضای مجازی است تا مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج بیش از پیش پر شورتر شود.

- سجاد رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اولین رویداد سراسری تولید محتوای این سازمان سال 97 پویانمایی به مدت 48 ساعت با حضور شرکت کنندگان و داوران برگزار می شود، افزود: برگزیدگان این دوره از رقابت ها به مرحله کشوری که اواخر آبان در تهران برگزار می شود، راه می یابند.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی هدف از برگزاری این رویداد را اطاعت از فرامین رهبری در زمینه تولید محتوای ارزشی و ایرانی در بستر فضای مجازی اعلام کرد و ادامه داد: با برگزاری این رویداد به طور حتم تیم های مستعد در بخش های مختلف شناسایی می شوند که می توان از آن ها در زمینه های مورد نیاز حمایت و بهره گیری کرد.

پرداختن به نیازهای خراسان جنوبی به گفته وی در این رویداد به طور حتم در محتواهای تولیدی به نیازها و چالش های استانی نیز پرداخته خواهد شد تا به توان از این طریق چالش ها و دغدغه های پیش رو را برطرف کرد، علاوه براین به طور حتم در عرصه های در نظر گرفته شده آینده دیجیتال هم لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال پرشور از رویداد سراسری تولید محتوای بسیج خراسان جنوبی

اقبال پرشور از رویداد سراسری تولید محتوای بسیج خراسان جنوبی