مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-31فرهنگي

صوت های خصوصی همسر امام چگونه علنی شد؟/قصه دختر اعیان و طلبه جوان


مصطفی رزاق کریمی کارگردان مستند «بانو قدس ایران» از سختی ها و شیرینی پروسه تحقیق و ساخت مستندی با موضوع بانو خدیجه ثقفی همسر حضرت امام خمینی(ره) گفت.

- جی پلاس، بانو قدس ایران به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی به تازگی به صورت آنلاین اکران شده است، این مستند که برنده تندیس بهترین فیلم از یازدهمین جشنواره سینماحقیقت و منتخب سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است، روایتی از زندگی بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) را به تصویر می کشد.

مهر نوشت؛ رزاق کریمی در این مستند تلاش کرده تا یک اثر متفاوت از بانویی که در تمام سال های حضور امام خمینی (ره) قبل و بعد از انقلاب اسلامی در کنار ایشان بود، را جلوی دوربین ببرد، مستندی که در آن برای اولین بار به خاطرات، دست نوشته ها و صدای بانو ثقفی دسترسی پیدا کرده است.

یکی از جذابیت هایی که می توان در این مستند دید این است که برای اولین بار زندگی شخصی همسر یک روحانی آن هم به صورت مستقل و جدا از روحانی آن هم روحانی که پایه گذار و شکل دهنده انقلاب اسلامی بوده است مورد توجه قرار می گیرد، زنی که از یک خانواده اعیان و اشرافی پا به زندگی یک طلبه روحانی گذاشته و قدم به قدم با او برای رسیدن به آرمان هایش پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوت های خصوصی همسر امام چگونه علنی شد؟/قصه دختر اعیان و طلبه جوان

صوت های خصوصی همسر امام چگونه علنی شد؟/قصه دختر اعیان و طلبه جوان