مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-31اقتصادي

انتقاد از کارشکنی ها برای بازگشایی باغ پرندگان


شهردار قم با تأکید بر کارشکنی برخی از نهادها در راه اندازی باغ پرندگان گفت: سخت گیری هایی که در قم در خصوص باغ پرندگان بر شهرداری قم تحمیل می شود در هیچ جای کشور سابقه ندارد.

- سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز در نشست رسانه ای با خبرنگاران استان که به مناسب گرامیداشت “روز قم” در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه عمار یاسر و اختصاص 80 میلیارد تومان برای پیشبرد برش هایی از این طرح تا پایان سال، اظهار داشت: تمام پلاک های بین میدان معلم تا خیابان ممتاز تملک شده و بخشی از تونل خیابان عمار یاسر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی الحاق روستای جمکران به محدوده شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: روستای جمکران به صورت رسمی جزء حریم و محدوده شهری قم قرار گرفته است و امکان توسعه و رشد آن فراهم است؛ پروژه های فعال در اطراف مسجد جمکران، رینگ دوم مسجد جمکران و خیابان ظهور تأثیرات مستقیمی بر روستای جمکران خواهد گذاشت.

شهردار قم یادآور شد: تا زمانی که مسائل زیربنایی مانند آب و فاضلاب، برق، گاز و غیره در اطراف جمکران تکمیل نشود، آسفالت معابر آن به سود شهروندان و بودجه های عمومی نیست.

به گفته وی، ایمنی شهری و در رأس آن سازمان آتش نشانی قم در وضعیت استانداردی از نظر موازین جهانی قراردارد و با فعال سازی 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کارشکنی ها برای بازگشایی باغ پرندگان

انتقاد از کارشکنی ها برای بازگشایی باغ پرندگان