مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-31ورزشي

پیراهن شاهین عامری مزین به تمثال سردار شهید رییسعلی دلواری شد


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین عامری گفت: پیراهن این تیم مزین به تمثال سردار شهید رییسعلی دلواری شد.

- ، مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال شاهین عامری با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره این باشگاه و یکی از نوادگان سردار شهید رییس علی دلواری برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین عامری ظهر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: امسال با تلفیقی از بازیکنان بومی و تعدادی بازیکن غیربومی در مسابقات لیگ دوم فوتبال کشور حضور خواهیم یافت.

عباس صفری با اشاره به اینکه سرمربی گری این تیم را مهدی کریمیان از مربیان بومی استان بوشهر بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در اولین مسابقه در جام حذفی فردا به مصاف تیم فوتبال آرتیمان ایرانیان فرشاد خمین خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه شهر اهرم که میزبان مسابقات تیم شاهین عامری است هنوز آماده نشده، مسابقه اول ما در جام حذفی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین عامری ادامه داد: تیم ما نماینده مردم شجاع و دلیر تنگستان است و به همین دلیل نمادی از سردار شهید رییس علی دلواری در پیراهن تیم گنجانده شده است.

وی با تقدیر از حامیان تیم فوتبال شاهین عامری بیان کرد: تیم ما با کمک حامیان و به صورت مردمی اداره می شود و حامیان ما با بودجه شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیراهن شاهین عامری مزین به تمثال سردار شهید رییسعلی دلواری شد

پیراهن شاهین عامری مزین به تمثال سردار شهید رییسعلی دلواری شد