مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-31پزشكي

توریسم درمان سلامت در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توریسم سلامت را از اولویت های این منطقه برای ارائه خدمات درمانی به مسافرانی که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ارائه خدمات شایسته به بیماران جزیره خوش درخشید، افزود: در آینده نزدیک بیمارستان کیش پیشران ارائه خدمات شایسته در حوزه توریسم سلامت در منطقه خواهد بود.

وی بر ضرورت تدوین بودجه بیمارستان کیش اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد کیش از وضعیت منابع مالی مطلوبی برخوردار است در این زمینه دغدغه ای وجود ندارد و باید توجه ویژه ای به بودجه بیمارستان شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: در شش ماه گذشته با وجود اینکه بیمارستان درآمدی نداشت از محل منابع مالی سازمان خدمات رایگان به مراجعه کنندگان مبتلا به بیماری کرونایی ارائه شد.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تامین منابع مالی بدون فروش زمین را یکی از رویکرد های اصلی سازمان برشمرد و گفت: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با پذیرفته شدن در بورس؛ منابع مالی قابل توجهی متوجه سازمان خواهد شد از این رو با قرار گرفتن بیمارستان کیش در این هلدینگ می توان هزینه های این مجموعه را تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم درمان سلامت در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

توریسم درمان سلامت در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش