مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-31فرهنگي

شوراهای پروانه ساخت و نمایش، سینمایی می شوند یا...؟


با انتخاب اعضای جدید شوراهای پروانه ساخت و نمایش تا آخر هفته جلسه های فوق العاده برای رسیدگی به تقاضاهای انباشته شده برگزار می شود.

- شوراهای پروانه ساخت و نمایش، "سینمایی" می شوند یا.

؟ با انتخاب اعضای جدید شوراهای پروانه ساخت و نمایش تا آخر هفته جلسه های فوق العاده برای رسیدگی به تقاضاهای انباشته شده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حدود یک ماه است که جدول صدور پروانه های ساخت و نمایش سینمایی بروزرسانی نشده چرا که با استقرار مدیریت جدید در سازمان سینمایی و شاید هم کمی پیش تر؛ برگزاری این جلسه ها به حالت تعلیق درآمده بود و در این بین برخی متقاضیان دریافت پروانه ساخت یا نمایش از بلاتکلیفی در روند رسیدگی گله داشتند.

دو هفته قبل گزارشی در همین باره در این خبرگزاری منتشر شد که پس از آن سعید رجبی فروتن - معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی - بابت وقفه پیش آمده عذرخواهی کرد.

حال مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم درباره اعضاء شورای پروانه ساخت و نمایش گفته است: با توجه به سیاست های امور سینمایی و ریاست محترم سازمان سینمایی ترکیب شوراها تقریبا مشخص شده و پیش بینی می شود اعضاء شورای بازبینی فیلم های سینمایی و غیرسینمایی و همچنین اعضاء محترم شورای پروانه ساخت اعم از سینمایی و غیرسینمایی تا پایان هفته جاری مشخص شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای پروانه ساخت و نمایش، سینمایی می شوند یا...؟

شوراهای پروانه ساخت و نمایش، سینمایی می شوند یا...؟