مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-31بين الملل

پکن: دروغ درباره منشا کرونا هزار بار هم تکرار شود، دروغ است


سخنگوی وزارت امور خارجه چین بر موضع کشورش در خصوص سیاسی و نادرست بودن گزارش اخیر نهاد اطلاعاتی ارشد آمریکا درباره منشاهای کووید-19 و فقدان وجود مبنای علمی برای این گزارش تاکید کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه چین بر موضع کشورش در خصوص "سیاسی و نادرست" بودن گزارش اخیر نهاد اطلاعاتی ارشد آمریکا درباره منشاهای کووید-19 و فقدان وجود مبنای علمی برای این گزارش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه وزارت امور خارجه چین، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین به اظهار نظر در خصوص یک نسخه از طبقه بندی خارج شده مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهاد مدیر اطلاعات ملی آمریکا درباره منشاهای کروناویروس که در تاریخ 29 اکتبر انتشار یافت پرداخت.

وانگ ونبین گفت: هنگامی که این آژانس اطلاعاتی آمریکا در ماه اوت سند به اصطلاح خلاصه از طبقه بندی خارج شده ارزیابی در مورد منشاهای کووید-19 را منتشر کرد، چین مخالفت قاطع خود را با آن تصریح کرد.

دروغی که هزار بار تکرار شود باز هم همچنان یک دروغ است.

صرف نظر از اینکه این گزارش چند بار منتشر شده یا چند نسخه از آن ارائه شود، این واقعیت را که این گزارش در اصل یک گزارش سیاسی و غلط و بدون هیچ مبنای علمی و اعتبار است را تغییر نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: دروغ درباره منشا کرونا هزار بار هم تکرار شود، دروغ است

پکن: دروغ درباره منشا کرونا هزار بار هم تکرار شود، دروغ است