مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-31اجتماعي

ارسال 429 اثر به همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: 429 اثر در سه بخش اصلی، فرعی و ویژه به دبیرخانه همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی ارسال شده که 302 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

- اظهار کرد: همایش کشوری دستاوردهای ورزش دانش آموزی با محوریت طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در روزهای دوازدهم و سیزدهم آبان ماه به میزبانی سنندج برگزار می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش کردستان در سال های 95، 97 و 99 سه دوره همایش علمی تحت عنوان دستاوردهای ورزش دانش آموزی در سطح کشور برگزار کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: با تأکید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خوشبختانه کردستان به عنوان مجری چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان معرفی شد.

قربانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کوچ و گفتمان سازی قابل قبول آن، همایش چهارم را مهم توصیف کرد و گفت: چالش های طرح کوچ و راهکارهای بهبود اجرا، تدوین الگوی جامع طرح کوچ، پیامدهای رفتاری و حرکتی و متابولیکی چاقی و اضافه وزن، شیوه های بهینه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان، چاقی و ساعت درس تربیت بدنی، محورهای اصلی این همایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 429 اثر به همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی

ارسال 429 اثر به همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی