مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-31سياسي

ابراز نگرانی رییس شورای شهر اصفهان نسبت به استفاده مجدد از سوخت مازوت در صنایع


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به استفاده مجدد از سوخت مازوت در صنایع استان ابراز نگرانی کرد و گفت: این مسأله غیرقابل قبول است و باید به صورت جدی مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نامگذاری 31 اکتبر به عنوان روز جهانی شهرها از سوی سازمان ملل متحد اظهار کرد: در این روز شهرهای بزرگ جهان به طور گسترده اقدامات خود را برای توجه جامعه بین المللی به شهرنشینی هماهنگ می کنند؛ هدف از این اقدام مشترک، افزایش همکاری بین شهرها به منظور دستیابی به فرصت ها و چالش های شهرنشینی و همیاری برای توسعه شهری پایدار در سراسر جهان است.

افزایش 10 درصدی جمعیت شهری در 6 دهه گذشته رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: سایت جهانی برنامه اسکان سازمان ملل در این باره اعلام کرده است که در حال حاضر نیمی از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنند و در دو دهه آینده 60 درصد جمعیت جهان ساکن شهرها خواهند بود، این نسبت در ایران به حدود 70 درصد می رسد.

وی در ادامه گفت: جمعیت ایران در نخستین سرشماری که در سال 1335 انجام شد حدود 19 میلیون نفر و در سرشماری سال 1395 به عنوان آخرین سرشماری تاکنون حدود 80 میلیون نفر شمارش شد، البته این رقم در حال حاضر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی رییس شورای شهر اصفهان نسبت به استفاده مجدد از سوخت مازوت در صنایع

ابراز نگرانی رییس شورای شهر اصفهان نسبت به استفاده مجدد از سوخت مازوت در صنایع