مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-31پزشكي

پزشکان ایثارگر جهادی به زندان زنان استان تهران رفتند


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: در اقدامی جهادی، پزشکان زندان های استان تهران، با حضور در ندامتگاه زنان مددجویان را ویزیت و برخی از آنان را تحت درمان قرار دادند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی گفت: در روزهایی که جامعه با بیماری کرونا دست به گریبان است، چهارصد نفر کادر درمان شامل پزشکان عمومی، متخصص، پرستار و کارشناسان آزمایشگاه در مقابل ورود آن به زندان ها ایستاده اند.

علی رستمی تصریح کرد: در اقدامی جهادی تمام پزشکان زندان های استان تهران امروز به ندامتگاه زنان رفته، تمام مددجویانی که اظهار بیماری داشتند، ویزیت کردند.

وی ادامه داد: در این حرکت ارزشمند 200 نفر از مددجویان ندامتگاه زنان، تحت معاینه قرار گرفته، برای برخی از آنان اقدامات درمانی و دارو تجویز گردید.

رستمی خاطرنشان کرد: این گروه طی ماه گذشته نیز در ندامتگاه تهران بزرگ حاضر شده، طی دو روز تمام مددجویان بیمار را تحت درمان قرار دادند.

وی همچنین تاکید کرد: در تمام زندان های استان تهران، پزشکان عمومی و متخصص حضور دارند و بر اساس آیین نامه سازمان زندان ها هر گونه اقدام بهداشتی و درمانی برای زندانیان رایگان است اما این حضور جهادی دوره ای، به امر حفظ سلامتی آنان بیشتر کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان ایثارگر جهادی به زندان زنان استان تهران رفتند

پزشکان ایثارگر جهادی به زندان زنان استان تهران رفتند