مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-31اقتصادي

جهش 900 در صد ی اعطا ی تسهیلات مشاغل خانگی در البرز


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز گفت: از ابتدا ی سال تا کنون 110 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته که این میز ان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 900 در صد رشد داشته است.

- فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شیوع کرونا و صدما ت وارده در تمام حوزه ها ی اقتصاد ی، اجتماعی، فرهنگی جامعه به همت معاونت صنایع دستی و هنر های سنتی و به منظور حمایت از هنر مند ان و فعالان این حوزه مقرر شد تسهیلات کم بهره در اختیار واجدین شرایط قرار بگیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز اظهار کرد: بر این اساس و با هماهنگی های انجام شده از ابتدا ی سال تا کنون معادل 110 میلیارد ریال اعتبار به هنر مند ان و صنعتگر ان تحت پوشش اختصاص یافته است.

وی با اشاره به لزوم رفع موانع و مشکلا ت واحد های تولید ی و کار گاه ها ی صنایع دستی تصریح کرد: تسهیلا ت ارائه شده شامل تمامی متقاضیان دارای مجوز، کارت شناسایی و پروانه تولید انفراد ی و کار گاهی شده و از 200 میلیون ریال تا 5 میلیارد ریال مصوب و به منظور طی مراحل قانونی به بانک ها ی عامل معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 900 در صد ی اعطا ی تسهیلات مشاغل خانگی در البرز

جهش 900 در صد ی اعطا ی تسهیلات مشاغل خانگی در البرز