مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-31سياسي

راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان در اولویت است


استاندار کرمان با اشاره به اینکه هیچ اولویتی مهمتر از راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان وجود ندارد، گفت: آب، برق و گاز این اردوگاه باید در ابتدا تعیین تکلیف شود.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی (کبوترخان) کرمان که با حضور رییس کل دادگستری کرمان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی استاندار، فرماندار رفسنجان و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل این اردوگاه برگزار شد، اظهار داشت: عمده کار مرکز نگهداری معتادان متجاهر است که تأثیر مستقیم در کاهش جرایم دارد.

وی با بیان اینکه اکثر افراد زندانی به نوعی با مواد مخدر مرتبط هستند و بخشی از سرقت ها به واسطه اعتیاد است، ادامه داد: معتادان متجاهر در شهر هم کرمان چهره ناگواری ایجاد کرده اند، ضمن اینکه بلاتکلیف ماندن اردوگاه، سرمایه زیادی را بلااستفاده گذاشته است.

زینی وند اظهار داشت: آب، برق و گاز این اردوگاه باید در ابتدا تعیین تکلیف شود، هیچ اولویتی مهمتر از راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان وجود ندارد و سپس باید درباره اینکه چه رشته هایی در آن آموزش داده شود، تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان در اولویت است

راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان در اولویت است