مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 04:252021-10-31ورزشي

انتخابات کمیسیون ورزشکاران و باید و نبایدهای آن/ منعی برای تبلیغات نیست


عضو ستاد نظارت بر انتخابات کمیسیون ورزشکاران با اشاره به کاندیدا شدن 56 نفر برای عضویت در این کمیسیون در مورد پیگیری فعالیت ها تا روز انتخابات و روند رای گیری توضیح داد.

- ، با یادآوری اینکه در پایان مهلت مقرر برای نام نویسی از متقاضیان عضویت در کمیسیون ورزشکاران، 56 نفر اعلام آمادگی خود را نهایی کردند، گفت: با توجه به استعلام هایی که پیش از این در مورد ورزشکاران و تطبیق شرایط آنها با اساسنامه کمیسیون ورزشکاران انجام شده بود، مشکل و منعی برای حضور افراد ثبت نام شده در روز رای گیری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه انجام کارهای تبلیغاتی توسط ورزشکاران یا فدراسیون های آنها بلامانع است، ادامه داد: ورزشکاران از حالا می توانند برای انجام تبلیغات فردی یا گروهی خود اقدام لازم را داشته باشند.

فدراسیون ها هم می توانند در این زمینه اقدامات دلخواه را انجام دهند و حتی در صورت صلاحدید، رایزنی هایی میان فدراسیونی هم داشته باشند.

تبلیغات فردی و گروهی برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هیچ منعی ندارد.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی با تاکید بر اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران 21 آبان ماه برگزار می شود در مورد آن توضیح داد و گفت: ساعت 9 صبح تا 15 به عنوان زمان مقرر برای رای گیری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران و باید و نبایدهای آن/ منعی برای تبلیغات نیست

انتخابات کمیسیون ورزشکاران و باید و نبایدهای آن/ منعی برای تبلیغات نیست