مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 22:252021-10-30سياسي

سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را بررسی کردند


دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم  ایلام در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی  شهر و شهردار جعفرآباد  دیدار و در جریان مهمترین مطالبات مردم بخش سیوان  قرار گرفت.

- با حضور و همراهی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش "سیوان" را بررسی کردند ایسنا/ایلام دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم  ایلام در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی  شهر و شهردار جعفرآباد  دیدار و در جریان مهمترین مطالبات مردم بخش سیوان  قرار گرفت.

اعضای شورای اسلامی شهر جعفرآباد ضمن تشکر از نماینده استان برای اختصاص 600 میلیون از بودجه در اختیار ، مواردی مانند تامین آب شرب جعفرآباد، احداث درمانگاه، مشکل اینترنت و ایجاد زیرساخت های گردشگری در این منطقه را از مهم ترین مطالبات مردم سیوان برشمردند.

همچنین یکی از سرمایه گذاران بزرگ کشور به دعوت دکتر فلاحی به بخش سیوان آمدند و از ظرفیتهای خوب گردشگری این منطقه بازدید کردند.

این دو کارشناس از روستاها، اماکن تفریحی، چشمه های آب معدنی و سایر قابلیتهای بخش سیوان بازدید و بررسی های لازم را به عمل آوردند تا در برگشت به تهران جهت سرمایه گذاری در این منطقه تصمیمات لازم را اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را بررسی کردند

سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را بررسی کردند