مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-30ورزشي

اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه به مسابقات کشوری


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه از اعزام تیم کرمانشاه به اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه از اعزام تیم کرمانشاه به اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

حسین شیروانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره رقابت های پاولیفتینگ قهرمانی کشور بانوان در یاسوج، اظهارکرد: از استان کرمانشاه یک تیم سه نفره در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام شده است.

وی افزود: نجمه نوروزی، الهه امیری و شفق هاشمی سه بانوی کرمانشاهی هستند که در در سه وزن 63 کیلوگرم، 84 کیلوگرم و مثبت 84 کیلوگرم با سرپرستی بدری مرادیان و مربیگری رها پارسیان به این مسابقات اعزام شده اند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اضافه کرد: برای حضور در این رقابت ها، از قبل فراخوانی را به بانوان ورزشکار در این رشته در استان دادیم که پس از رکوردگیری هایی که از آنها شد، در سه وزن که رکوردهایشان بهتر بود و احتمال کسب مدال می دادیم، ورزشکار اعزام کردیم.

وی بااشاره به نوپا بودن رشته پاورلیفتینگ بانوان در ایران، گفت: حدود چندسالی است که این رشته راه اندازی شده و در برخی از باشگاه ها فعال بود، اما اکنون با برگزاری رقابت های قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه به مسابقات کشوری

اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه به مسابقات کشوری