مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-30سياسي

توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست/ امروزه جنگ فرهنگی و نرم است


جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تأکید بر اینکه توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: امروزه جنگ فرهنگی و نرم است و مردم باید این جنگ را در دستور کار خودشان قرار دهند.

- ، سردار نعمت الله باقری پیش از ظهر امروز شنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 36 هزار دانش آموز شهید شدند.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، شهدای دانش آموز را شاخص و الگو دانست و افزود: شهدایی همچون شهید فهمیده، شهید محمدی و شهید خیام از شهدای دانش آموزی ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه توطئه های دشمنان نسبت به ایران تمام شدنی نیست، ادامه داد: نباید تصور را بر این گذاشت که چون هشت سال دفاع مقدس تمام شده، توطئه های دشمنان تمام شده بلکه این توطئه ها قبل پیروی انقلاب اسلامی بوده و تاکنون پابرجاست و در هر برهه ای از زمان به شکل خاصی علیه جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی می شود.

سردار باقری جنگ نرم را جدیدترین توطئه دشمنان اعلام کرد و گفت: این جنگ در دستور کار دشمنان و هم اکنون علیه جمهوری اسلامی ایران در حال پیاده سازی است چون دشمنان دریافتند که در جنگ سخت دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران ندارند و ازاین رو مسیر توطئه خودشان را علیه جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست/ امروزه جنگ فرهنگی و نرم است

توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست/ امروزه جنگ فرهنگی و نرم است