مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-30فرهنگي

توسعه اقتصاد هنر با برگزاری نمایشگاه ها و گالری ها


مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان گفت: بهترین و موثرترین مکان برای دیده شدن و تبلیغات آثار هنری، نمایشگاه ها و گالری های هنری است.

- فرید احدیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت وجود گالری ها و با اشاره به تاثیر برگزاری نمایشگاه ها و گالری ها برای هنرمندان و مردم، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه ها و گالری ها قطعاً تاثیر به سزایی در ارائه و معرفی اثر هنری هنرمندان و شناساندن زوایای مختلف هنری در میان مخاطبان دارد و مهم تر از همه به اقتصاد هنر کمک شایانی می کند، از همین رو مردم، هنرمندان پیرامون خود را شناخته و پی به ظرفیت های تک تک آنان می برند.

وی افزود: در گالری ها که مستقیماً آثار فاخر هنرمندان در معرض دید عموم قرار می گیرد، مخاطبان به طور مستقیم محصولات خلق شده هنرمندان را مشاهده و درک درستی از آن پیدا می کنند و مهم تر اینکه به راحتی می توانند با صاحبان آثار ارایه شده در نمایشگاها و گالری ها ارتباط مستقیمی برقرار کنند.

همچنین می توانند نسبت به خرید یا سفارش آثار هنری اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه گالری و نمایشگاه ها می تواند در توسعه هنری و هنرآموزی نقش اساسی داشته باشد، تصریح کرد: تاثیر دیگری که نمایشگاه و گالری می تواند برای هنرمندان داشته باشد، این است که هنرمندان همه توان بصری و هنری خود را در خلق آثار فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد هنر با برگزاری نمایشگاه ها و گالری ها

توسعه اقتصاد هنر با برگزاری نمایشگاه ها و گالری ها