مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-30سياسي

لزوم توجه به اشتغال زنان در ندامتگاه ها


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران گفت: توجه به اشتغال و آموزش زنان، مهمترین اصل در ندامتگاه زنان است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

- ، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز جمعه در جریان بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران گفت: امروز به هر دلیل تعدادی از زنان به واسطه قانون در ندامتگاه به سر می برند و تلاش مسوولان، مددکاران و سازمان زندان ها، شرایط مناسبی را برای توان افزایی این افراد و حل مشکلات آنان فراهم کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها و مسائل در حوزه زنان، شناسایی آسیب های خانواده و زمینه های تربیتی، اجتماعی و اقتصادی ویژه زنان است که باید با برنامه ریزی مناسب، از بروز آن پیشگیری کرد.

وی بیان کرد: فردی که پس از دوره محکومیت از ندامتگاه خارج می شود، نباید به حال خود رها شود بلکه با داشتن آمار و اطلاعات درست از این افراد، ضمن ارائه آموزش در حوزه های مختلف، زمینه اشتغال و توانمند شدن آنان به ویژه زنان سرپرست خانوار فراهم شود.

خزعلی افزود: برخی از این زنان به دلیل مشکلات مالی در ندامتگاه به سر می برند که لازم است تا با کمک خیرّین نیک اندیش و نیز سازمان های مردم نهاد، زمینه آزادی این افراد به ویژه زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به اشتغال زنان در ندامتگاه ها

لزوم توجه به اشتغال زنان در ندامتگاه ها