مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-30فرهنگي

دردسرهای سمفا و ضرر 500 میلیونی «قهرمان» در یک روز


زیرساخت های ضعیف سامانه سمفا علاوه بر قطع سیستم بلیت فروشی و ضرر 500 میلیونی در فروش روز جمعه فیلم «قهرمان»، - پخش کننده فیلم اصغر فرهادی گفت: زیرساخت های ضعیف سامانه "سمفا" علاوه بر قطع سیستم بلیت فروشی و ضرر 500 میلیونی در فروش روز جمعه فیلم قهرمان ، باعث دعوا و برخوردهای فیزیکی نیز در برخی سینماها شد.

سعید خانی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: پیش از آنکه سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) راه بیفتد یک سامانه دیگر وجود داشت که ضعف آن اتصال تنها یک سایت یعنی سینما تیکت بود.

در سال های گذشته بحث بر سر این بود که سامانه های فروش بیشتر شوند و با راه اندازی سامانه سمفا سایت های بلیت فروشی دیگری اضافه شدند، اما متاسفانه زیرساخت های سمفا هنوز آماده نیست و کار به جایی رسیده که می بینیم رییس پیشین سازمان سینمایی آمد ابرو را درست کند اما چشمش را هم کور کرد.

البته نکته مهم تر این است که دوستان دو سال وقت داشتند بعد از جشنواره فجر سال 98 داد نقاط ضعف این سامانه را برطرف کنند ولی این کار انجام نشد.

او افزود: به دلیل قطع سامانه سمفا در روز گذشته (هفتم آبان) در کل کشور فقط 40 هزار بلیت سینما فروخته شد، در حالی که ما روزهایی را در سال های اخیر داشتیم که مثلاً سینما کورش فقط در یک روز بیش از 30 هزار قطعه بلیت فروخته است و از این پس ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای سمفا و ضرر 500 میلیونی «قهرمان» در یک روز

دردسرهای سمفا و ضرر 500 میلیونی «قهرمان» در یک روز