مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-30سياسي

تجلیل اندیشمندان پاکستانی از اقدامات وحدت آفرین علامه سید نیاز حسین نقوی


اندیشمندان اسلامی پاکستان از اقدامات وحدت آفرین مرحوم علامه سید نیاز حسین نقوی در زمینه گسترش دین و ارزش های اهل بیت(ع) در این کشور تجلیل کردند.

- اندیشمندان اسلامی پاکستان از اقدامات وحدت آفرین مرحوم علامه سید نیاز حسین نقوی در زمینه گسترش دین و ارزش های اهل بیت(ع) در این کشور تجلیل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در اولین سالگرد درگذشت مرحوم علامه قاضی سید نیاز حسین نقوی، از علمای بزرگ و تأثیرگذار پاکستان، سمیناری به رسم یادبود از خدمات این عالم ربانی با حضور علمای شیعه و سنی از جمله آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی، رییس وفاق المدارس شیعه، جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ ایران در لاهور، صاحبزاده ابوالخیر زبیر، رییس شورای همبستگی ملی، علامه افتخاری حسین نقوی، رییس بنیاد امام خمینی(ره) و علامه محمد افضل حیدری، سرپرست مدرسه علمیه المنتظر در مدرسه علمیه المنتظر در لاهور، برگزار شد.

سخنرانان هر یک با تبیین زوایای مختلفی از زندگی مرحوم علامه نیاز حسین نقوی، از اقدمات ایشان در تقویت وحدت بین المسلمین در پاکستان و همچنین، خدمات مرحوم در گسترش دین و ارزش های اهل بیت(ع) در پاکستان و دیگر کشورهای جهان تجلیل به عمل آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل اندیشمندان پاکستانی از اقدامات وحدت آفرین علامه سید نیاز حسین نقوی

تجلیل اندیشمندان پاکستانی از اقدامات وحدت آفرین علامه سید نیاز حسین نقوی