مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-30پزشكي

بهداشت روان یک دانش و هنر است


بهداشت روان یک دانش و هنر است تا بتوان با کمک آن و ایجاد روش هایی فرد حالت روانی و عواطف و مسائل عاطفی خود را کنترل کند و با محیط سازگار شود و برای حل مشکلات خود راه حل های مطلوبی را در نظر بگیرد.

- ایسنا/مازندران یک مدرس دانشگاه و روانشناس گفت:بهداشت روان یک دانش و هنر است تا بتوان با کمک آن و ایجاد روش هایی فرد حالت روانی و عواطف و مسائل عاطفی خود را کنترل کند و با محیط سازگار شود و برای حل مشکلات خود راه حل های مطلوبی را در نظر بگیرد.

علی وطن دوست در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سلامت جسم و روان مطمئنا یک انبساط خاطر،شادی و تن آرایی برای انسان در محیط زندگی و ارتباطات اجتماعی را شکل می دهد،اظهار کرد: اگر فرد از لحاظ جسم و روان دارای سلامت باشد می تواند زندگی خوب، بهداشت روان و جسم خوب، سطح ارتباط اجتماعی و شغلی بسیار خوب داشته باشد وکارکرد و عملکرد آن هم متناسب با وضعیت جامعه و سازمان ها و نظام های اجتماعی و فرهنگی ، بهداشتی و درمانی خواهد بود.

وی تصریح کرد: کارکرد نامناسب هر فرد در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، بهداشت و سلامت، فرهنگی ، سلامت فرد را دچار مخاطره خواهد کرد.

این روانشناس خاطرنشان کرد: در اجتماعاتی که انسان تحت عوامل نامساعد محیطی مانند سیل ، زلزله، بیماری های اپیدمیک مانند کرونا و یا نارسایی هایی ناشی از گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت روان یک دانش و هنر است

بهداشت روان یک دانش و هنر است