مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-30اقتصادي

کیفرخواست پرونده اخلال در نظام بانکی کشور صادر شد


رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست پرونده 30 هزار صفحه ای متهمان پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور در دادسرای گرگان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، حیدر آسیابی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگار اظهارکرد: کیفرخواست پرونده 30 هزار صفحه ای متهمان پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور در دادسرای گرگان صادر شد.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: کیفرخواست 80 صفحه ای این پرونده برای 30 نفر به اتهام اخلال عمده در نظام پولی و بانکی کشور از طریق برداشت هزار و 650 میلیارد تومان در قالب دو هزار و 350 حساب بانکی از منابع بانک مرکزی صادر شد.

وی ادامه داد: سه متهم اصلی از ابتدای تشکیل پرونده تا کنون بازداشت هستند.

آسیابی ادامه داد: در خلال رسیدگی به این پرونده 285 نفر به دادسرا احضار و از آن ها بازجویی و تحقیق شد و چند هیئت کارشناسی هم بررسی ها برای کشف وسعت تخلفات مالی صورت گرفته از سوی اعضای این باند را انجام دادند که مجموع این اقدامات همراه با پیچیدگی پرونده، علت زمان بر شدن تحقیقات برای تکمیل این پرونده 155 جلدی با بیش از 30 هزار صفحه بود.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: با تحقیقات گسترده بازپرس پرونده و با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، حدود 6 هزار میلیارد تومان از املاک، اموال، شمش طلا، کدهای بورسی، خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده اخلال در نظام بانکی کشور صادر شد

کیفرخواست پرونده اخلال در نظام بانکی کشور صادر شد