مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-30اقتصادي

جمع آوری 63 میلیارد تومان زکات مستحبی و واجب در استان البرز


خیران، کشاورزان و دامداران البرزی تا پایان شهریور ماه حدود 63 میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: خیران، کشاورزان و دامداران البرزی تا پایان شهریور ماه حدود 63 میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده بر اساس اولویت بندی های انجام شده صرف اجرای طرح ها و کارهای عمرانی و عام المنفعه در همان منطقه می شود؛ اظهار کرد: وجوهات زکات علاوه بر صرف امور معیشتی نیازمندان؛ صرف ارائه جهیزیه برای خانواده های نیازمند، امور درمانی محرومان، تحصیل و آموزش فرزندان خانواده های نیازمند، تامین لوازم زندگی، صرف آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین ساخت و تعمیر مسکن روستاها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه پرداخت زکات و وجوهات آن یکی از منابع رفع نیازهای معیشتی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان است؛ خاطرنشان کرد: طی 6 ماهه اول سال جاری خیران، کشاورزان و دامداران البرزی رقمی معادل 63 میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

وی با اشاره به راه اندازی 39 مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در سطح استان و قدردانی از فعالیت گسترده این مراکز افزود: مراکز نیکوکاری و به خصوص مراکز نیکوکاری تخصصی زکات نقش کلیدی در جمع آوری وجوهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 63 میلیارد تومان زکات مستحبی و واجب در استان البرز

جمع آوری 63 میلیارد تومان زکات مستحبی و واجب در استان البرز