مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-30دانش

خدمت رسانی جهادگران دانشگاه فرهنگیان فارس در شهرستان خفر


سید عارف حقایقی، مسئول گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از اعزام 17 نیروی جهادگر به روستاه های طغر و گرگان از توابع شهرستان خفر به مدت 5 روز از در حوزه های آموزشی، - مسئول گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس از اعزام 17 نیروی جهادگر به روستاه های شهرستان خفر به مدت 5 روز خبر داد.

سید عارف حقایقی، مسئول گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از اعزام 17 نیروی جهادگر به روستاه های طغر و گرگان از توابع شهرستان خفر به مدت 5 روز از در حوزه های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و مطالبه گری خبر داد.

حقایقی در ادامه مطرح کرد: این گروه جهادی با هدف تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان و همچنین آموزش اصول تربیتی و رفتاری و مقابله با اسیب های اجتماعی که دانش آموزان آن منطقه در معرض آن بودند به فعالیت پرداخت.

مسئول گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس اظهار داشت: آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ شهدایی و رفیق شهید، ارتباط گیری با مردم روستا، برگزاری جشن به مناسبت میلام پیامبر (ص) و امام صادق (ع)، نقش واسطه ای داشتن بین مردم روستا و نیرو های جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی جهادگران دانشگاه فرهنگیان فارس در شهرستان خفر

خدمت رسانی جهادگران دانشگاه فرهنگیان فارس در شهرستان خفر